.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سید مهدی احمدی :
وامدار جریان خاصی نیستم/ تقویت فضای همدلی در شورای شهر ساری
عضو شورای اسلامی شهر ساری با تاکید بر تقویت فضای همدلی در شورای اسلامی شهر، گفت: وامدار جریان خاصی نیستم و با تکیه بر آرای مردم آماده خدمت رسانی به شهروندان هستم.

شمال نیوز: سید مهدی احمدی که پس از درگذشت مرحوم صالحی نیا به عنوان عضو علی البدل وارد شورا شد شامگاه یکشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر ساری اظهار کرد: بار دیگر درگذشت همکار گرامی مرحوم صالحی نیا را که خدمات شایسته ای به مردم شهرمان ارائه کرده و همواره با آرامش و متانت خود الگوی مناسبی برای اینجانب بوده تسلیت عرض می گویم.

وی افزود: خدارا شاکرم که توفیق مجدد خدمت رسانی به اینجانب عنایت فرمود و از خداوند متعال مسئلت دارم توفیق بیشتری عنایت کرده تا بتوانم به عنوان یک عضو کوچک به وظایف قانونی و شرعی خود عمل کنم.

احمدی گفت: وامدار کسی نیستم و سعی خواهم کرد با همدلی بیشتر و هماهنگی بیشتر در سایه دوستی صممیانه و صادقانه با همه اعضا در جهت توسعه شهرم قدم بردارم و اطمینان می دهم در جهت حفظ مصالح شهر با هیچکس تعارفی نداشته باشم.
شهرداری برنامه جامع فرهنگی داشته باشد.

وی یادآور شد: در دوره گذشته که وارد شورا شدم، دراولین جلسه حضورم در شورا نه تنها از شهردار وقت برنامه شهرداری را در دو سال باقیمانده شورا درخواست کرده بودم، بلکه از معاونت فرهنگی وقت درخواست کردم برنامه جامع فرهنگی خود را ارائه کند.

احمدی گفت: در این دوره که در ابتدای کار شورا هستیم، از شهردار درخواست می شود برنامه چهار ساله شهرداری را با رعایت بودجه مصوب و بر اساس اولویت هایی که در دفتر طرح و برنامه و کمیسیون طرح و برنامه شورا تشخیص خواهند داد، حداکثر تا دو هفته دیگر به شورا اعلام کنند.

وی افزود: از معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری درخواست می کنم برنامه های راهبردی خود را با تقویم زمانبندی معین و مشخص به شورا ارسال کنند.

وی گفت: در دو ماه گذشته که به عنوان یک شهروند، آن هم با سابقه دو دوره حضور در شورا به شهر نگاه می کردم شاهد رکود نسبی در فعالیت های شهرداری بوده که این قضاوت به دور از انصاف نیست.

احمدی تصریح کرد: مدتی است شهرداری در سطوح مدیریتی، از نیروهای خارج از شهرداری استفاده می کند استفاده از نیرهای خارچ از مجموعه شهرداری در صورتی که بر اساس ضرورت و با توجه به نیاز سازمان باشد نه تنها خوب نیست بلکه پسندیده است.تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.